Данчо Чаталбашев, Димитър Палагачев, Георги Гочев и Дима Коруева |
След тази среща първият, който ми се
обади, беше Павлидис, да ме моли да ходя да се срещам с Бойко Борисов да
оправим нещата затова, за което сме се разписали. На България и Гърция
сметката излиза, условно казано за този период - 38 млн. евра отиват за
Гърция и 12 млн. у нас, но сметката на Смолян и на Ксанти не излиза. 19
млн. лв. от Соколовци до Чепеларе бяха разписани по Трансгранично
сътрудничество, после по времето на областния д-р Фиданов бяха намалени,
а накрая тази програма съвсем изчезна. Позволихме си да загубим едни
пари. Но и сега не ни излиза сметката. Сега отиваме на вариант 1996 г.,
вметна той. След като гърците през 2005 г. бяха заплашени от Брюксел, че
ще връщат пари, защото са получавали на няколко пъти, но нищо не са
направили с тях. Ивайло Калфин дойде и като външен министър заяви, че
пътят ще стане, като влезем в Шанген. Част от патилата ни, са затова, че
някой обърна главата към Горна Арда. Едно регулярно през 4 години
играене на хора, като дойдат местните избори и се казва: “другари, дайте
да дадем, тази работа след 3 месеца е готова”, метна топката във
вратата на БСП Палагачев. Да ме извинява Дора Янкова, обаче за един
период, когато тя лобираше за този път през Арда, тя не направи нищо. 5
км. са до границита, половината държавен и половината общински, но тя не
извървя процедурата, когато цялата власт беше у нея, нападна той
открито бившата кметица, която е и член на политбюро. Само че забрави,
че по нейно време от наша страна се асфалтира пътя до сами границата.
Имаше избран и изпълнител на новото трасе, а след идването на министър
Дянков цялата процедура бе замразена и върната в нулева точка. Дали инж.
Палагачев е забравил, не е осведомен или така е решил да прави
политика, е друг въпрос. Но думата му е, че няма кой да отстоява
позициите на региона, а ние, след като сме сложили на гърците една
мишена и те не щат да стрелят в нея, им слагаме три.
Инфраструктура и икономика й трябват на България, за да излезе от кризата. Сега в Смолянско всеки ден по 4 семейства си събират багажа и изчезват, така регионът обезлюдява, а няма бизнес, като няма път, обясни той. И обяви, че във времето на лентореза за 3.5 години в Смолянско е отрязана само една лентичка - на пътя Доспат - Батак, и той е половин път, защото Лот-овете са разделени. А в Смолянско са само 11 км., той попита дали е замразен пътят Асеновград-Чепеларе, на който преди дни видял само 5 работника и бетоновоз, а трасето се прави по параметри като от 1964 г. затова е толкова тясно. Докато се говореше за 3 ленти. Какво става с трите участъка: Смолян-Стойките, Смолян-Пампорово и Смолян-Рудозем, спрян ли е този Лот, да каже инж. Стайков. И ако е така, означава ли, че европейските пари са затворени за нас и ще се прави с държавни, попита още инж. Палагачев, който сега е общински съветник в ОбС-Смолян.
Ани ЛЮБЕНОВА
Инфраструктура и икономика й трябват на България, за да излезе от кризата. Сега в Смолянско всеки ден по 4 семейства си събират багажа и изчезват, така регионът обезлюдява, а няма бизнес, като няма път, обясни той. И обяви, че във времето на лентореза за 3.5 години в Смолянско е отрязана само една лентичка - на пътя Доспат - Батак, и той е половин път, защото Лот-овете са разделени. А в Смолянско са само 11 км., той попита дали е замразен пътят Асеновград-Чепеларе, на който преди дни видял само 5 работника и бетоновоз, а трасето се прави по параметри като от 1964 г. затова е толкова тясно. Докато се говореше за 3 ленти. Какво става с трите участъка: Смолян-Стойките, Смолян-Пампорово и Смолян-Рудозем, спрян ли е този Лот, да каже инж. Стайков. И ако е така, означава ли, че европейските пари са затворени за нас и ще се прави с държавни, попита още инж. Палагачев, който сега е общински съветник в ОбС-Смолян.
Ани ЛЮБЕНОВА
Няма коментари:
Публикуване на коментар