неделя, 2 октомври 2011 г.

ЧЕРПОКОВ СТЯГА ЧЕПЕЛАРЕ ЗА СВЕТОВНА МАРКА

*Вальо откри кампанията с две Вали - "Космическата" и фолк дивата 

Черпоков и част от листата за съветници

* Не гласувайте за хора, които си продават приятелите и партията за лична изгода, призова в четвъртък кандидатът за кмет на общината под Мечи чал

 Чепеларе да стане световно известна марка в туризма, е основният акцент в предизборната платформа на кандидатът за кмет на общината от ВМРО-БНД - Валентин Черпоков. Както едно малко село го направих световно известно, Чепеларе ще го направя още по-известно, заяви от градския площад в четвъртък бившият кмет на Забърдо, който има зад гърба си 3 кметски мандата в селото край Чудните мостове. С нетрадиционните му прояви - от Виенското колело до юртата, за него успяха да чуят в последните няколко години не само в нашата столица - ами от Франция до Казахстан и САЩ.
Валя Балканска и Петър Янев
Искам в тази община да има живот и бъдеще за младите. Кандидатирам се, защото ми писна вече 20 г. едни и същи муцуни да си разменят постовете и да управляват общината за собствена изгода, съвсем разговорно поде кандидатът за кмет. И попита: “Какво ще се случи, ако ги изберете пак тях? Нищо няма да се случи - общината ще продължава да агонизира. Сега някои ще се оправдат с кризата. Защо не се усети кризата в Забърдо, а в Чепеларе, Хвойна и Павелско?
Първото, което ще направя, е да вкарам в тази община полиция, прокуратура и ДАНС, Сметна палат, за да се види колко пари са откраднати. Аз няма да плащам чужди борчове. Не може да плащаме хилада лева на новородено дете, което сме приели на заседание на ОбС, не след раждането, а след 3 г. И то при условие, че има 1 млн. и половина приходи от горите. Не може така да управляваш 4 г., после да заминаваш за Пазарджик или за Смолян и да оставяш тези хора. Аз няма какво да крада от тази община, защото няма какво да се краде вече, декларира Черпоков. Общината има 5-6 млн. задължения, първо ще ги върна за 1-2 г. и тогава, ако остане... Аз съм открит човек и всичко си говоря с вас, каквото ми е на душата. Искам да ме подкрепите да стана кмет от 1-ви път, защото после ще почнат едни пазарлъци - “аз искам заместник-кмет”, “аз искам главен архитект” и ще трябва да обслужваме... и няма да знам на кого да угаждам - на хората или на партиите, каза още Черпоков.
Фолк дивата Валя
Не трябва да чакаме туристите само да карат ски и да плащат нощувки, те имат нужда и от развлечения. Вижте Банско какво правят. Всяка седмица трябва да има културни прояви.
Не гласувайте за хора, които си продават приятелите и партията, за да се облагодетелстват самите те. Човек, на който от 100 думи 99 са лъжливи, а едната е съмнителна, може ли да се вярва? - попита той събраните на площада.
Повечето от вас ме познават и аз имам по 2-3 порока, както всички хора. Както съм се грижил за моето семейство, така съм се грижил и за жителите на Забърдо, а като ме изберете - и за жителите на Чепеларе, за да разберат гражданите какво значи кмет, който ти помага. Идвам тук и залагам 43 години от живота си, не да ме псувате и да кажете: “тоя е същият боклук и крадец”, а да издигна тази община, обяви още кандидатът на Каракачанов. В неговата програма е залегнало насърчаване на раждаемостта с 2000 лв. помощ за всяко дете и отваряне на детска и млечна кухня. А Чаршия на занаятите ще даде още хляб на туризма, а и на местните занаятчии.
Минути преди словото на Черпоков, кампанията му откриха две Вали. Изви се гласът на космическата Валя Балканска, под съпровода на родопската гайда на Петър Янев. Публиката пък се разшени с фолк дивата Валя, чиято “Бяла роза” накара всички да се хванат на хорото. А угрижените дотогава лица на чепеларци, попросветнаха.
Да заяви подкрепата си за Черпоков за пореден път дойде и лидерът на ВМРО-БНД, и кандидат за президент от тази партия Красимир Каракачанов. Той отново насърчи разтропания характер на родопчанина, който умее да търси средства по програми, прославил е Забърдо, а Чепеларе изоставало.
Множеството на площада
Лидерът на “Подкрепа”-Пловдив Атанас Кръстев припомни как са се запознали с Черпоков, който дошъл да дири консултация за свои съграждани, прецакани от работодател. Готов синдикалист го нарече Кръстев. Подкрепата си изказаха и земеделецът доц. д-р Борислав Китов, и Стефан Котлийски от ВМРО-Пловдив.
10 ИМЕНА СТОЯТ В ЛИСТАТА ЗА СЪВЕТНИЦИ ОТ ПАРТИЯТА НА ВОЙВОДИТЕ:
Валентин Черпоков
Росица Черпокова
Илия Илиев
Славчо Батинков
Ева Сивакова
Младен Назарев
Атанас Сариев
Борис Губеров
Светлозар Балабосов
Недка Пакулева
Губеров е кандидат за кмет на Хвойна, Балабосов - за Забърдо, а Назарев - за Павелско.   
Ани ЛЮБЕНОВА     

Няма коментари:

Публикуване на коментар