неделя, 26 февруари 2012 г.

СМОЛЯН НЯМА НУЖДА ОТ 3-ТИ ЗАМ. КМЕТ



* Мястото, пазено за банкера Каранлъков - изстина, с новата организация в Общината е по-ясно кой чиновник не си върши работата, твърдят от екипа на Николай Мелемов

Смолян няма нужда от 3-ти зам.-кмет, стана ясно на пресконференция миналата седмица в Община Смолян. Ако не бях убеден, че може без 3-ти заместник, нямаше да казвам, че ще караме само с двама. Но времето показа, че не са необходими повече заместници, отсече след 100 дни власт градоначалникът на областния град Николай Мелемов. Което ще рече, че мястото, пазено досега за банкера Каранлъков, бивш общински съветник от ГЕРБ, номиниран за кмет миналата есен, вече няма да се пази. Тъй като доскоро се обявяваше, че той още се колебае да заеме длъжността. А по негов адрес се казваше буквално, че щял да си изкара заплатата, като разсрочи натрупаните дългове на общината. При изнесения отчет на бюджета стана ясно, че това вече е станало. И за голяма част от сумите, които общината дължи на различни контрагенти.       
Новата формула пък за затворената връзка между регионалните служби и кметството, Мелемов коментира като разумен ход. И отрече да има връщане на Данчовизма в Смолян, както вече се коментира в общината.
Който идва с автобус, не го бърка от кой вход ще влезе - от северния или от южния, но който идва с автомобил и паркира зад Общината, ще му се наложи да заобиколи. Всеки трябва да прави малки жертви, всеки иска ред, но кожгато това го засяга, му едва малко в повече, заяви още Мелемов. А преди това секретарят на Общината подчерта, че така не се криели чиновниците от гражданите дали работят или не работят, ами всичко се ситуирало за улеснение на клиента до гишетата в стъклените офиси на първия етаж. Ако все пак преписката на някого закъса някъде, по-лесно щяло да се открие къде е станало това. И кой е виновен за закъснението. Докато досега всеки влизал, където си поиска, обяснявал си проблема надълго и нашироко, но понеже не всеки от чиновниците бил компетентен по даден въпрос, хората оставали с впечатлението, че чиновниците са некадърни. А и въпросът им не се решавал и те го обяснявали по два-три пъти на различни служители и им губели времето, без да има краен резултат.
АНИ ЛЮБЕНОВА

Няма коментари:

Публикуване на коментар