неделя, 26 февруари 2012 г.

КОМИСАР КИРИЛ ХАДЖИХРИСТЕВ: УСЛОВИЯТА ЗА КАРТИТЕ СА ОПИСАНИ ОТ "ПАМПОРОВО" АД

Кирил Хаджихристев

Досега нямаме сигнали от граждани срещу ски полицията, заяви шефът на ОДП-Смолян комисар Кирил Хаджихристев. Патрулите действат в екип със служителите на “Пампорово” АД, още повече, че техните служители контролират съоръженията. Закупената карта не може да се предоставя на трето лице. Тя е личен документ, записват се имената, има и снимката на лицето, което я е купило. Това е записано в указанията на касите за лифт съоръженията. И нашите полицаи съдействат, за да предотвратят скандали, каквито  възникват при подобни ситуации. Но ски полицията не се занимава с картите, само оказва съдействие, за което сме подписали споразумение за съвместна дейност по опазване на обществения ред с фирмата-монополист на съоръженията. Вече втора година ски полицията се отзовава на всеки сигнал на пострадал скиор в курорта, на загубени по пистите деца, губят се и туристи. Ефектът е добър от нашите екипи, коментира шефът на ОДП.

 
От Фейсбук страницата на “Родопи ВЕСТ”
ПОЛИЦАЙ КАЗА, ЧЕ ЩЕ МИ БЛОКИРАТ СКИ КАРТАТА?!

Казвам се Фани Антонова.На 19.02.2012 г. в 11.34 ч. закупих карта за ползване на лифт към кула Снежанка и обратно. Преди да се кача на лифта, поради лични причини се наложи да променя плановете и се опитах да върна картата на касата, тъй като нямаше да мога да я ползвам. Служителката ми отговори, че картата вече е минала през компютър и връщането е невъзможно. Тогава реших да я подаря на някой, който може да я ползва, но тогава се намеси полицай, служебно лице, което ми заяви, че картата е собственост на к.к. Пампорово и аз не мога да я подарявам. Взе ми картата, записа номера и каза, че ще я блокират. Бях третирана като престъпник от служебното лице - лейтенант не знам си кой от Окръжно Управление - Смолян.
Не разбирам защо картата ми беше взета и блокирана и не ми беше позволено да я подаря ( не продам, а подаря) и защо нещо, което съм закупила със собствени средства, се счита за собственост на продавача, а не моя. Кога и при какви обстоятелства тази карта ще бъде моя собственост?
Разбира се, със всички тези въпроси ще се обърна към Комисията за защита на потребителите, но ми кажете към кого да се обърна за начина, по който бях третирана от служебното лице? Откога в България е престъпление да искаш да подариш нещо, което си платил и би трябвало да е твоя собственост?

Няма коментари:

Публикуване на коментар