петък, 25 януари 2013 г.

КМЕТОВЕ СТАВАТ МИШЕНИ ЗА ВДИГАНЕ НА ЛИЧЕН РЕЙТИНГ


Противоборство на партиен принцип 
Румен Пехливанов

Кметовете стават мишени за вдигане на рейтинга на определени личности, условието е да са от различни партии. Няма значение как работи градоначалникът и какво е свършил за общината си. Нито пък дали самият критикуващ е направил нещо в полза на града си. Такъв е случаят с управника на Рудозем Румен Пехливанов, срещу който в говорене се упражнява вече втори човек от ГЕРБ. Преди около десетина дни, се изяви общински съветник от партията на Борисов в крайграничният град, а напоследък същото упражнение повтаря и организационният секретар на ГЕРБ в Рудозем Иво Сираков, който в съобщение до медиите обяснява, че кметът на общината Румен Пехливанов от ДПС отказва да отговоря на
питания, поставени на сесия на ОбС от граждани. И визира, че имало дадено право те да участват с изказвания и питания в точка „Разни".
Наистина той отправи питане, но то беше изпълнено с толкова много клевети, че ме отказа да отговарям. В случая не се търси истината, а се изказват неверни твърдения, отбеляза потърсеният за коментар градоначалник. Същият въпрос, но по спокойно бе зададен впоследствие и от общински съветник и стана ясен отговорът ми. Подплатен от 120 страници документ. Всеки ден ми се налага да отговарям по някое дело, заведено срещу община Рудозем и то заради наследени проблеми от предходния мандат. Приемам, че трябва да си вдигат рейтинга, но не може да го правят с клевети, контрира кметът Пехливанов. Нищо вярно няма от твърденията на Иво Сираков. Но явно съм плодно дръвче, щом толкова ме удрят, ако бях пън, нямаше да го правят, иносказателно заяви още градоначалникът.
Доволен съм, че за една година - изтеклата 2012 съм докарал толкова инвестиции в Рудозем, колкото за предходните 20 години не са влезли. Ще съм доволен, ако и тази година с работата си успея да помогна да влязат в общината достатъчно средства, че да погасим дълговете, които имаме, постави си висока летва управникът.


Лили БЛАЖЕВА

Няма коментари:

Публикуване на коментар