понеделник, 4 март 2013 г.

ОБЩИНСКИЯТ СЪВЕТНИК ВАЛЕНТИН ЧЕРПОКОВ: НАПУЩАМЕ ОбС, ТОЙ НЕ РАБОТИ ЗА ХОРАТА

ЕКСКЛУЗИВНО ИНТЕРВЮ

* "Братя Галеви" управляват Чепеларе, затова ще ги изнесат със столовете * На всяка сесия само теглят кредиети и обезпечават с ипотеки, обяснява екскметът на Забърдо възмутен, че колегите му не застават зад предложението му за насърчаване на раждаемостта и не подкрепят младите семейства  

* Зрее недоволство срещу кмета Бозуков, но аз нямам нищо против него - чепеларци положиха усилия, за да го доведат от Пазарджик, те знаеха след 2 мандата, че не може да се справи 

 -Г-н Черпоков, на последното заседание на ОбС разбрахме, че сте напуснали заседанието заедно с цялата си група общински съветници, какво се случи?

- Ще започна отначало - познавам се с премиера в оставка Бойко Борисов и с Цветан Цветанов далеч преди да оглавят правителството. При идването им в нашия район, Борисов ми каза: "Аз ще стигна много далеч, стига по места да не ме провалят", което обаче се случи. Това при нас - в Чепеларе, го сториха "братя Галеви", но не онези от Дупница. Аз тях ги познавам и съм видял, колко ги уважават, че дори и обичат хората от техния край. Та тези чепеларски "братя Галеви", как не взеха нищо добро от Бойко, ами само лошото - да се надуват и да притискат. Пълен феодализъм, дори местните полицаи са си позволили да заплашват, че ще се оплачат от тях на Цветанов, само и само да ги принудят да ги слушат. Направили са един кръг в града, който използва Бозуков, за да го командва. Вижте по морето как се пазят дюните, а в Пампорово, половината от което е на Чепеларска община, какво става. Сече се, а парите потъват. Нищо не е мръднало.

- И все пак конкретния повод за скандала кой е?

- При гласуването на бюджета се оказа, че досега от 3 години Общината не е платила нито лев от обещаните за насърчаване на раждаемостта. Аз като кмета на Забърдо бях прокарал мерки, с които да се подпомагат младите семейства. По хиляда лева им бяхме обещали при рпаждане на дете и по време на моето управление, тези средства се даваха, за да се подпомогнат младите в първите стъпки на семейния им живот. А и да имат стимул да останат на село. Средствата се вземаха от общинските гори. А сега изсякоха баирите, но не се дава нищо. Затова решихме да напуснем ОбС - аз, Росица Черпокова и Илия Илиев. Хората са гласували за мен като личност, не за партия. И стоя зад думите и обещанията си. Как да ги гледам в очите като този Общински съвет са го обърнали само да си правят услуги. "Аз ще ти гласувам това, но ти ми гласувай онова", че да си оправят приятелите, братовчедите и т. н. На всяка сесия теглят кредити, заеми и ипотеки. Затова на заседанието на ОбС им казах, че нищо добро не ги чака. Ще дойдат хората от вън и ще ги изнесат заедно със столовете.

-Вярно ли е, че ще искате оставката на кмета Бозуков?

-Нищо против нямам кмета, не ме разбирайте погрешно. Бил е два мандата, знаят го какво може и са били наясно, че не може да се справи със ситуацията. Но чепеларци положиха големи усилия, за да го доведат от Пазарджик и да предложат кандидатурата му от ГЕРБ. Това беше управляващата партия, затова го и избраха, за да му помага правителството. Сега казват, че ще вдигат протести срещу него. Ама той не е виновен. А аз конкретно съм казал, че нищо лошо няма да направя срещу него. "Братя Галеви" управляват Чепеларе, те устройват роднините си. Те го докараха и те казват какво да става в Общината.

-Кои са те все пак?

-Знаят се, а и ще излязат повече факти за тях. Има време. България се е разбунила и тук ще се събуди. На първия курбан срещу катастрофите, който направихме преди години на главния път, се помолихме да спре лошотията. Сега стягаме курбан за спасението на Чепеларе и за спасението на България. до края на март ще го направя. Но съм категоричен, че в този ОбС нямаме работа и той трябва да се саморазпрусне, защото не работи за хората.

Разговора води: Анета Тодорова                   
        
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар